2018. február 13., kedd

Down-szindrómás kisfiú lett a híres márka arca.

Az ikonikus bébiételmárka minden évben megválasztja szóvivő babáját.
 
Kép:zarojel.hu
Nyolcadik alkalommal választotta meg a Gerber cég az év kisbabáját, most a 18 hónapos Lucas Warrent Georgia államból. A zsűri több mint 140.000 versenyző közül szavazott a kis Lucasra, akinek az arcképe a cég összes közösségi platformján feltűnik majd az év során, emellett családja 50.000 dollárt kap.

Ám a legfontosabb tény az egészben, hogy a vállalat 91 év alatt először választott Down-szindrómával született babát kampányuk arcának.

Minden évben kiválasztjuk azt a babát, aki a legjobban példázza a Gerber örökségét. Lucas tökéletesen alkalmas erre a posztra. Gyönyörű és örömteli mosolya megnyerte a szívünket. Reméljük, hogy ez a lehetőség rávilágít a különleges szükségletű közösségre és felhívja az emberek figyelmét arra, hogy némi elfogadással és támogatással a különleges szükségletű egyéneknek lehetőségük van arra, hogy megváltoztassák a világot, ahogy Lucas is teszi azt! nyilatkozta Bill Partyka, a Gerber elnök-vezérigazgatója.
Kép:fox5atlanta.com

Az eredeti Gerber-baba Ann Turner Cook volt, aki nemrég ünnepelte 91. születésnapját. Az 1927-ben róla készült fekete-fehér kép a Gerber ikonikus logójává vált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Halált és látásvesztést is okozott egy szemcsepp

Egy Indiában gyártott szemcsepp legalább 55 embernél váltott ki bakteriális eredetű szemfertőzést az Egyesült Államokban. Veszélyes egészség...