2023. január 11., szerda

Leégett az otthona a tűzben, segítséget kér a hallássérült halasi asszony

Kiégett és lakhatatlanná vált az otthona egy hallássérült kiskunhalasi rokkantnyugdíjas asszonynak, aki a közösségi oldalán kért segítséget.

Eddig tisztázatlan, hogy miért csaptak fel a lángok a Gárdonyi utcában lévő három szintes családi házban január 7-én este. Az épület tetőszerkezete gyulladt ki, a beépített tetőtér a tűz martalékává vált. Egy gázpalackot is kihoztak az égő épületből a halasi tűzoltók, akik három vízsugárral oltották a tüzet, így sikerült megakadályozniuk, hogy a lángok az alsó szintre is átterjedjenek, a ház azonban így is lakhatatlanná vált.

Az épületben egy hallássérült rokkantnyugdíjas asszony élt, aki a közösségi oldalán kért segítséget.

„…Délelőtt fél tizenkettőkor elmentem itthonról, a sírástól megszólalni nem tudtam, amikor megláttam, nem tudom mit történhetett. Én egy hallássérült nyugdíjas vagyok, négy órában dolgozom, megváltozott munkaképességű munkát végzek, nem tudom, hogy lesz tovább, a felújításra nincs pénzem, sok mindenem odaveszett…” – írta az asszony, aki a lánya 11600006-00000000-57738811-es számú bankszámlájára várja a jó szándékú emberek segítségét. Azt kéri, hogy a megjegyzés rovatba írják be a nevüket az adományozók, hogy meg tudja nekik köszönni.

(Forrás:Bács-Kiskun vármegyei hírportál)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Halált és látásvesztést is okozott egy szemcsepp

Egy Indiában gyártott szemcsepp legalább 55 embernél váltott ki bakteriális eredetű szemfertőzést az Egyesült Államokban. Veszélyes egészség...